Nors atrodo, kad šiais laikais yra labai daug SEO specialistų, kurie yra pasiruošę sutvarkyti Jūsų internetines svetaines, visgi, peržiūrėjus net ir optimizuotus pavyzdžius, galima pamatyti, kad tam tikros SEO klaidos kartojasi nuolatos. Beveik visos susijusios su turinio valdymo sistema bei internetinio puslapio turiniu. Pataisyti klaidas, jas radus – nebus sunku.
Pirmasis žingsnis – naikinti klaidas, o tik paskui gerinti internetinio puslapio poziciją Google paieškos sistemoje.
Pavadinimai ir antraštės
Norint sukurti tinkamą antraščių struktūrą būtinai reikia skirti dėmesio SEO reikalavimams, kurie gali užtikrinti pajuntamą naudą. Dažnai dėl skubėjimo arba kitų priežasčių antraštės nekoreguojamos, paliekamos tokios, kokias sugeneravo pati sistema. Tai labai blogai, kadangi automatinės antraštės kartojasi ir konkurentų puslapiuose, tad esate sunkiai pastebimas. Naudojant H1 ir H2 antraštes reikia apgalvoti kiekvieną pakeitimą, kad bendras vaizdas būtų ne tik gražus, tačiau ir funkcionalus.
Interneto puslapio pavadinimas arba kitaip Title – vienas svarbiausių SEO elementų, tad būtina tinkamai pavadinti, kad puslapis būtų lengvai surandamas ir atpažįstamas, jame pateikiama info – aiški. Pavadinimai ir antraštės turi skirtis, tačiau naudokite tuos pačius, esminius raktinius žodžius. Puslapių pavadinimai yra viešai matomi Google paieškos sistemoje, tad žiūrėkite, kad jie būtų ne tik tvarkingi, tačiau ir patrauklūs.
-
Puslapio pavadinime turi būti naudojami tie raktiniai žodžiai, pagal kuriuos norite būti atrandamas Google paieškos sistemoje.
-
Kiekvienas tinklalapio puslapis privalo turėti atskirtas frazes, kurios geriausiai jį apibūdina.
-
Rekomenduojama naudoti iki 3 frazių.
-
Patys svarbiausi raktiniai žodžiai turi būti naudojami pavadinimo pradžioje.
-
Antraštės antroje pusėje pateikite likusius žodžius ir/arba prekės ženklo pavadinimą.
-
Pilnas pavadinimas turi būti trumpesnis nei 70 simbolių, tad visas matytųsi paieškoje.
-
Būtinas antraščių lygiavimas ir žymų pritaikymas (H1, H2, H3…).
-
H1 antraštė turėtų būti naudojama tik vieną kartą.
Puslapių aprašymai
Ne visi žino, kad puslapių aprašymai (en. Meta description) yra taip pat labai svarbus SEO elementas, kuris gali padėti pačiam internetiniam puslapiui būti kur kas labiau matomu.
Geras puslapio aprašymas reikalingas ne tik paieškos sistemoms, tačiau ir vartotojams, kurie gali užsukti į Jūsų internetinį puslapį būtent dėl tinkamai suformuoto bei patrauklaus aprašo. Svarbu naudoti unikalius tekstus, nekopijuoti jų, naudoti atitinkamus raktinius žodžius, kurie turi būti logiškai „įkomponuoti“ į tekstą. Geras tekstas padidins paspaudimų rodiklių, o tai gali paskatinti ir geresnę Jūsų verslo reputaciją bei žinomumą.
Taip pat visuose puslapiuose rekomenduojama naudoti Meta aprašymus (jie siekia 160 – 300 simbolių). Tekstai turi būti unikalūs ir patrauklūs.
Internetinės svetainės krovimo greitis
Kol daugiausia dėmesio skiriama turinio valdymo sistemai bei pačiam turiniui, dažnai antroje vietoje atsiduria svetainės krovimo greitis, kuris taip pat gali nulemti lankomumo dažnius. Pasirinkus labai šiuolaikišką ir neįprastą dizainą teks susidurti su tuo, kad internetinio puslapio krovimo greitis bus kur kas lėtesnis. Tai blogai ir siekiant geresnių pozicijų dėl SEO aspektų, tačiau tuo pačiu dažniausiai lėtas krovimas atgraso klientus grįžti į Jūsų internetinį puslapį.
Vidutinis puslapio užkrovimas turi siekti apie 4-5 sekundes. Kuo puslapis ilgiau kraunasi – tuo pasireiškia ir didesnis atmetimo rodiklis (Bounce rate), o tai tiesiogiai veikia ir SEO rezultatus. Siekiant pagreitinti puslapio krovimą būtina kreiptis į specialistus, kurie naudodamiesi Google PageSpeed ir kitas programas padeda pagerinti situaciją.