Kiekvienas svetainės savininkas nori, kad jo svetainė būtų populiari. Tačiau populiarumo gali suteikti ne tik seo paslaugos, bet ir nuolatinis svetainės būklės stebėjimas.
Nuolatinė svetainės analizė
Jūs turite visada žinoti, kas vyksta jūsų interneto svetainėje. Ir neapsiribojama tik lankytojų skaičiumi. Lankytojų skaičius per dieną toli gražu neparodo tikrosios jūsų svetainės būklės.
Jei neturite tuoj pat susikurkite „Google analytics“ paskyrą. Ši paskyra tai tarsi jūsų svetainės širdies monitorius. Stebėdami šią programą jūs galite matyti kas dedasi jūsų svetainėje, kiek lankytojų per dieną užėjo, ką jie veikė jūsų svetainėje, taip pat iš kur jie atėjo.
Jei atmetimo rodiklis nesiekia 30 % procentų galima vertinti, kad yra gerai. Žemiau pateiktame paveikslėlyje atmetimo rodiklis yra 27,44 %. Žodžiu, kuo mažesnis atmetimo rodiklis tuo jūsų svetainė puikiau vertinama lankytojų.
Taip pat galite matyti, kiek lankytojų grįžta į jūsų puslapį. Jei grįžtančių lankytojų srautas yra mažas, reikėtų susimąstyti ką pakeisti jūsų svetainėje. Tai reiškia, kad žmogus užėjęs vieną kartą nesusidomi, neranda jam reikalingos informacijos. Štai žemiau parodytame paveikslėlyje grįžtančių lankytojų yra labai mažas procentas, tik 11 %.
Taigi jei jūsų svetainėje apsilanko labai daug naujų lankytojų nereikėtų labai džiūgauti, nes tai reiškia, kad jūs neturite lojalių puslapio lankytojų. Todėl ieškokite galimybių kaip patraukliau pateikti informaciją.
SEO paslaugos
Turbūt ne kartą teko girdėti terminą SEO. Jei bandant trumpai paaiškinti kas tai yra, tai tiesiog procesas, kuriuo siekiama iškelti konkrečią svetainę pagal raktinius žodžius paieškos rezultatuose. Šis procesas užtrunka nemažai laiko, todėl reikia turėti kantrybės. Optimizavimas paieškos sistemoms yra pakankamai painus procesas, todėl čia paminėsime tik paprasčiausius ir svarbiausius elementus.
Taigi nuo ko šis procesas pradedamas. Pirmiausia reikia surasti jūsų svetainės raktinius žodžius. Naudodamiesi Google Adwors pagalba, galite sužinoti kiek žmonių per mėnesį ieško konkrečios prekės ar paslaugos. Taigi keliaujame į nuorodą: adwords.google.com . Ir pasirenkame „Raktinių žodžių įrankį
Atsidariusiame lange suvedame mums reikalingą raktinį žodį. Pavyzdžiui, jei jūs prekiaujate batais, jums turbūt įdomu kiek tokio žodžio ieško interneto lankytojų per mėnesį. Štai žemiau lentelėje pateikiami rezultatai. Štai per mėnesį Lietuvoje žodžio batai ieško 6600 lankytojų. Iš viso pasaulio šį raktinį žodį įveda virš 8000 žmonių. Taigi jei jūs esate Google pirmame lape turbūt galite įsivaizduoti kiek klientų galite turėti. Taigi jei visi šie žmonės ieškantys negali rasti jūsų svetainės pirmame lape, grubiai tariant jūsų nėra internete. Tuomet tenka didelius pinigus išleisti reklamai, tačiau tokia reklama dažniausiai būna brangi ir neatsiperka.