Turbūt mažai kas nutuokia, kad produktų ženklinimas nueina labai ilgą kelią, iki kol mes pamatome produktus atrodančius vienaip ar kitaip, ar dar geriau – iki kol juos nusiperkame. Pirmiausiai, tai yra informacija, kurią reikia būtinai parašyti ant produkto, o toliau yra taip pat ir kūrybingumas, kurį reikia būtinai išnaudoti tam, kad darbas patrauklus.
Būtina informacija
Jeigu kalba eina apie tokią sritį, kaip maisto produktų ženklinimas, ta visada susidursime su atvejais, kai reikia kažkokią informaciją kažkur surašyti. Ta informacija maistui yra itin griežtai reglamentuojama. Pavyzdžiui, ten nebus gerai, jeigu būsite prirašę dalykų, kurie skambės patraukliai, tačiau bus netikslūs. Ant pakuotės visada yra būtina nurodyti jos kilmę, pagaminimo vietą ir kitus panašius dalykus. Taip pat reikia nurodyti svorį, maistinę sudėtį ir kitokius visokius parametrus, kurie nulemia tikrai labai daug. Taigi, kaip gi be tokios informacijos, su ja privalote susidoroti arba tie, kurie rašo tekstus, arba tie, kurie tvirtina galutinį produktą.
Kaip vyksta kūryba
Darbas reklamos agentūroje, siekiant kiekvieną produktą pristatyti patraukliai ir įdomiai tikslinei auditorijai, visada yra labai sunkus. Dažnai į reklamos agentūras nori įsidarbinti jauni žmonės, kurie galvoja, kad ten viskas vyksta kaip kokiame nors svajonių pasaulyje, tačiau iš tiesų ten yra tikra amatų kalvė. Pirmiausiai reklamos agentūra, tam, kad galėtų gauti tą produkto reklamos ženklinimo užsakymą, turi, pavyzdžiui, laimėti kažkokį konkursą. Būna, kad kompanijos skelbia konkursus, o reklamos agentūros turi pateikti idėjas dalyvaujant konkurse, ir taip pretenduoti į tuos, kurie taps nuolatiniais reklamos kūrėjais. Taigi, kai yra laimimas konkursas, prasideda darbai.
Projektų vadovas pateikia projektus skirtingoms komandoms. Jas sudaro kūrybinis rašytojas, dizaineris, ir taip pat dar vienas vadovas. Taip pat dar agentūroje būna ir daugiau aukštesnių rangų vadovai, kurie nuolat seka tuos daromus darbus, stebi, kad viskas būtų gerai, kad patektų tik kokybiška reklama ženklinant produktus. Taigi, kūryba dar neprasidėjo. Komanda gauna užduotį ir tarpusavyje sutaria tikslius terminus. Pirmiausiai yra galvojamos idėjos, ir tas idėjas paskui reikia pristatinėti, kad iš jų būtų įgyvendinta tai, kas būtų vėliau paverčiama realiu rezultatu. Dirbti tenka daug ir labai pasistengti įtikti klientui, o ne tik viską padaryti kuo gražiau ir patiems smagiau. Taigi, kai jau yra sukuriamas idėjos aprašymas, keliaujama pas klientą pademonstruoti, ir jis renkasi.